96 inlägg

Jag vet inte om jag är kär eller inte???
Jag tror fakatiskt att jag är det..
I en kille som särkert tkr att jag är jätte dum och är en idiot och det
Jag är 100 % seriös
När jag ser ditt namn på mig display så värms hela kroppen upp
jag är säkert jätte dum och en idiot som bara pratar med mig själv men jag är seriös....
Han gillar inte mig, ingen gillar mig jag är så jävla onormal så det finns inte
Låter Gymnastiken förre min egen kropp och vad den säger.
Idiotiskt elr bara korkat ? Det vet jag inte men jag är så dum av mig
Tänker på mig själv hela tiden....
det 100 inlägget kommer vara om mig sj som ingen vet om det kommer att vara om alla min kännslor kommer säkert få börja nu...
BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0