dåligt med bloggande???

I will be going up to the air and no one can stop me...
Venne om jag ens ska säg de där ordet dåligt!! de har kommit mkt inlägg på senate tiden de är för att jag har en skoldata...
och förr hade jag bara ipoden... men inte mer...
jag har sjuuukt tråkigt venne va jag ska göra imorgon är de mkt som händer som sagt.. Få se om jag skulle träffa en kompis på söndag elr blir de en vilo dag, känner att jag behöver..
jaja får se...
MIN DRÖMKILLE (brist på liv)
Blond/Brunett (helst blond)
Blå/bruna/gröna (helst blåa)
Träna (gyma, fotboll bara det är något)
Skidor/Snowborad
Man ska vara född mellan 93-97
Ska bo när Nacka
Träffas så mkt som de går

BYE BYE




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0