Du tror att jag tar åt mig, jo det gör jag och kasstar det i papperskorgen

Angels Falling Broken Feathers
Så här känner jag mig nu... Det finns saker som går att fixa men vissa inte.. 
 
Va kul att man blev j**la idiot ♥

Ligger i sängen känner att ryggens muskler dunkar (kramper?!?)
Det blir allt jobbigare att andas...
Nacken är fortfarande j**ligt stel sen skadan i Augusti
Det gör inte ont att trila på cykel och skrapa upp hela benen

jag kan fortsätta skriva hela dagarna men nu ska jag sluta, jag ska hem till mamma och hämta träningsklädder och sen dra till stan... Forever alone...
bye bye

Idiot test!

[x] Varit på sjukhus
[] Åkt Ambulans
[x] Brutit något
[x] Stukat något
[x] Sträckt något
[] nåt har gått ut led
[] Blödit från huvudet
[x] Blödit från Ansiktet
[x] Blivit Skjuten av luft pistol
[x] Blivit Sparkad
[x] Bränt Dej
[x] Fått sprickor i Skelettet
[x] Fått Sy/limmat
[x] Blivit Opererad
[x] Skurit dej
[x] Slickat ditt blod
[] Fått Hjärnskakning
[] Förlorat medvetandet
[] Slagit ut en tand
[] Slagit ut flera tänder
[x] ramlat ner för en trappa
[x] ramlat med cykel och skrapat upp hela benet

Resultat: 15 ♥
1-4 Du är relativt lugn!
5-9 Ta det lugnt i fortsättningen
10-14 >du är en rätt så stor idiot<
15-22 jävla idiot ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0