haha bara kul att göra ^^

Nörd?
() Jag har blivit instängd på toaletten
(x) Jag har blivit dissad
... () Jag har glasögon
() Jag har byxorna över naveln
(x) Jag har blivit kallad tönt 
() Jag har bra betyg
() Jag har/har haft tandställning
(x) Jag tänker inte mycket på mitt utseende 
() Jag har mindre än 2 kompisar 
(x) Jag har blivit mobbad på ett eller annat sätt 
() Jag tycker att schack är roligt 

Totalt: 4

Fjortis? 
() Mitt utseende är mitt liv 
(x) Jag använder brunkräm/brun utan sol året om(foundation,puder osv) 
(x) Folk har kallat mig korkad 
(x) Folk har kallat mig fjortis 
() Jag lyssnar på remixade babyröster 
(x) Jag är blond 
(x) Jag tycker att jag är snygg 
() Jag festar varje helg 
() Jag röker 
() Ifall jag tycker att någon är ful, säger jag det högt, helst så att personen hör 
(x) Jag är dålig på grammatik 

Totalt: 6

Emo-kid? 
(x) Jag lyssnar på emo musik
() Jag är piercad (öron)
() Jag har/haft svart hår 
(x) Mina block i skolan är nerkladdade med låttexter/dikter
(x) Jag gråter ofta 
() Jag vet vad sXe står för 
() Jag har snelugg 
() Jag spelar i ett band 
() Jag använder kajal/eyeliner 
(x) Jag har blivit kallad emo 

Totalt: 4

Brat? 
() Nästan alla mina kläder är märkeskläder
() Jag använder/använt mycket hårgele 
() Jag tar aldrig bussen till skolan 
(x) Pappa betalar 
(x) Jag åker utomlands varje år 
() Jag spelar golf 
() Jag har blivit kallad snobb/brat 
(x) Jag har blivit kallad korkad 
() Jag posar på mitt klassfoto 
(x) Jag är solbränd året om 
() Jag äter på resturang varje vecka 

Totalt: 4

Ghetto-kid? 
() Jag använder keps varje dag 
() jag använder stora munktröjor 
() Jag har häng 
() Jag har ett kompisgäng som jag hänger med varje kväll, gärna bakom snabbköpet 
(x) Jag använder ord som ”din mamma”, ”mannen” och ”yo” 
() Jag hälsar på mina polare med en dunk i ryggen 
(x) Jag lyssnar på hiphop 
() Jag har slått ner någon
() Jag hamnar ofta i bråk med polisen 
() Jag hamnar ofta i bråk 
() Jag skolkar ofta 

Totalt: 2

Datanörd? 
(x) Jag använder uttryck som lol, noob, rofl, ffs och omfg 
() Jag skriver cya istället för see you 
() Jag spelar WoW 
(x) Jag spelar något annat spel online 
(x) Jag säger lol, brb och omg IRL 
(x) Jag är inne på datorn varje dag 
() Jag är i level 60 eller mer på WoW 
() Jag vet vad roflmao betyder 
(x) Jag är nästan aldrig ute
() Jag har mörka ringar under ögonen

Totalt: 5

Jag är mest lik en fjortis men datanörd finns oxå, Emo, nörd & Brat e inte långt back Ghetto-kid bye bye...

haha vad tråkar man på morgon? men jag ska till hemma vid 3 elr 5 :)

BYE BYE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0