jag har världens finaste i min famn vill aldrig att du släpper mig

Du är min ängel!!
Den finaste personen jag känner den som ger mig styrka att klara av allt som tynger mina axlar. Varje gång jag hör din röst komma i mot dig blir det ljuset. Varje gång jag blundar är det dig jag ser.. jag kan känan dina händer mot min rygg din kyssar mot min mun, du är allt. du är solens ljus...
Skulla aldrig vilja lämna dig aldrig... hatar att se dig sårad, hatar att såra dig du är värd att bli sårad över det som du gör i mot mig... jag trodde först du var en dröm men nej det är sanningen du finns och du är min... tack älsk du gör allt så mkt bättre... allt är så mkt bättre är du hör mig... när jag hör dig allt blir klarare i mina ögon allt blir ljust... det finns ingen annan som du är det bästa som finns älsk! det jag ser är en vacker person som tog mitt hjärta med storm och nu är jag förälskad....
Om du lämnar mig finns inte min värld mer allt går under men du ska veta att jag älskar dig av hela mitt hjärta det finns ingen som du & det kommer aldrig heller finns en som du <3

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0