Saknar oss...


Fan Erik...
Saknar dig sjukt mkt...
Det är 4 månder sen vi sågs....
Kommer ihåg när vi sågs, bästa kvällen med dig & Alicia..
Vi log mot varndra först och jag såg dig, jag tkt att du var söt och den vackraste jag hade sätt
Men det var 5 månader sen... 
Shit tänk dig det var 5 månader vi såg och 5 månader sen vi blev ihop... fuck up...  
Helvete säger jag bara... Fan vad tiden går hela tiden... Saknar alla Saknar allt...
Kommer ihåg hur mysigt vi hade när vi var på ditt land i Lysekill... Jag bara sova och sov... haha och vi bara myste på bryggen sola, bada, sola, bada, sola, bada och vidare...
Jag skrattar åt minnet hur roligt vi hade men interst inne så rinner tårarna....
Hoppas att du har det bra nu då för det har jag nu tror jag men...
Säger bara att jag saknar dig sjukt mkt...

Imorgon blir det träning... Kul

Vecka 49
Måndag: Träning & Plugg
Tisdag: Träning & Plugg
Onsdag: Träning & Plugg
Torsdag: Träning & Plugg
Fredag: UPPVISNING & Barnvakt
Lördag: Träning?
Söndag: Träning?
HAHAHA hela veckan med bara GYMNASTIK & SIMHOPP lyckat Dea lyckat...

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0