Soon I will start

Ska hem till pappa idag och fixa min tubtopp till uppvisningen hoppas att farsan kan hjälpa mig och i helgen så är det så att jag ska vara demgymnast för Martin rene när han håller i trampett 2an så jag ska vara där från 10.30 till 15 eller 18 för att sen är det pegasus men jag får se hur handleden mår... Jag kunde liksom inte köra något med handen igår kunde inte stå på händer elr något... Den är trasig!!! Som allt annat på mig.. Nu vet jag dd jag har ont i ryggen... Jag går fel med vänster fot, jag får ont i knät för de och höft som sen går till ryggen... Bara döda den nu!!!!
Igår blev det en lyckad träning klarade dubbel pik halv ut (man gör en halv skruv ut) så jävla glad :D
Har so nu, sen språk, lunch, mentors och svenska sen slut :D chil dag!!!
Hej då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0