Tre

Vi var tre igår på träning så vi fick träna tsm med cirkus det var kul :) i thinking I am in love... fuck -.-' hate love but i like (a) aj ja men jag har tyska och jag slutar skolan om 21 dagar om man räknar me helger -.- den 22 slutar vi :P hatar att man måste sluta så himla sent men jaja
Det var faktiskt as kul att träna med cirkus kanske ska börja på det :) det verkar roligt :) som dem gör :) får fråga morsan och farsan :p tror att jag inte får då måste jag välja bort gymnastiken elr simhopp.. För att vi kanske ska fixa terminakort till mig på simhoppen :D får då slipper farsan betala 40 kr hela tiden -.-'... Ha det så bra nu då
Puss kram skumhallon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0