Alex glöm inte att jag älskar dig

Alex
Du är de finaste som finns! Saknar dig! Kommer du ihåg det andra skumparty? När vi körde skumkrig x)
Vill verkligen att du ska vara med mig nu men hur ska du kunna när du är i Spanien...
Hoppas att du kommer hem snart! Och att du ska komma till mig uppe i sthlm... Du vissar mig vilken som är den rätta vägen. Du är verkligen det bästa som finns.. Finns inte du finnas inte jag..
Du frågade mig vad jag älskade jag sa livet du blev ledsen och sprang ifrån mig... Men jag sprang efter dig och tog tag i din arm vände dig om och sa du är mitt liv. Jag tystnade...
Jag älskar dig Alex Jag älskar dig Alex... Fattar du det! älskar dig<3
Din tjej
Andréa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0