Hej tjejer ni är bäst vi är bäst tsm

Hej tjejer ni är bäst och jag menar när jag säger bäst för att ni har gjort att jag har stannat kvar... Truppligan 10 silver tumbling ni är skit bra... Jaga var inte med men ni är så jävla grymma tjejer... Nu jävlar ska vi vinna uppe i Umeå vi kommer att klå upp dem. Ni är som en extra familj för mig, splitras gruppen kommer jag att vara ledsen varje träningen men jag är de nu oxå, men ni skapar den härlig känsla att komma till träningen och bara vara där och titta på är så underbart man kan liksom inte koncentrera sig på något annat än på dem som kör, vi är den bästa gruppen som älskar att göra det vi är bäst på att ha jävligt roligt tsm men puss på er tjejer <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0