asså jag har ingen tid att blogga

jag har faktiskt inte tid jag har jobbat sen 10 till 16.40 sen åkt jag till stan för träffa Theo (a)
sen kommer jag aldrig in på datorn det är så tyspiskt mig men jag tkr det är skönt att vara vara ifrån datorn!
jag trodde de skulle bli mer blogg nu när jag har iphone men jag men jag har PRAO så jag kan inte blogg så mkt sorry.. men jag ska bättre mig på sportlovet då vi ska till sälen :D
men men!
veckan som kommer!
Vecka 8:
Måndag: PRAO & Träna
Tisdag: PRAO
Onsdag: PRAO & Träna
Torsdag: PRAO & Träna
Fredag: PRAO
Lördag: Träna, tränare (vet ej faktiskt) & handla
Söndag: SÄLEN!
så kommer 8 se hur och 9 de skriver jag på lördag ;)
ha de så bra!
BYE BYE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0