har en ny jacka med mig hem!

den ser exakt ut som den andra men den här är svart så jag valde bara en ny färg alltså ;)
glad tjej och en sak till ett par ny skidlas ögon i dem kan man inte se mina ögon alltså spegel och dem kosta bara 199 kr :O
men de var jo från märket warp fast jag gillar deras grejer ;)

hitta ingen bild på jackan men lägger imorgon elr ikväll!
det är iaf mer blogg nu än igår... får se om jag hinner blogga imorgon elr inte! blogg appen har fuckat sig och jag sitter inte vid någon data så!
men ska inte blogga så mkt mer nu!
och min snowboard outfit kommer vara:
Brun guldiga brallor från Everest
Svarta jacka från Helly Hansen H/H
Vit hjälm Stadium?
Regnbågs färgade glasögon från Warp!
ha de bra!

BYE BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0