hate me for then I am and don´t love you think i am

just nu inget
känner inget
bara för att du inte finns här det är snart ett år nu Peder...
jag kan aldrig förstå vrf just du skulle försvinna från den här världen... När jag mår dåligt tänker jag på våra stunder du är det finaste som funnits... aldrig funnits någon finare vän...
du har satt allt för djupa spår i mitt hjärta Peder fan vrf du?
jag kan bara inte sluta hata mig själv för att du försvann...
jag har redan haft den sämsta förstan på 2012 som man kan få och nu blir allt värre...
jag kan dränka mig i engrige dryck bara för att glöm och få vara glad och skratta... 
det blir värre och värre för varje dag ska du veta, du försvinner mer och mer för varje dag...
RIP Peder du får ha det bra där du nu är! ♥­­♥­­♥­­♥­­♥­­♥­­♥­­♥­­♥­­

ha det bra nu då!

BYE BYE




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0