home from School

så jävla skönt att vara hemma från skolan!
jag ska snart sätta på Buffy men jag har sällskap från msn och skype så det är väll nice och messar med Theodor och vi ska försöka ses nästa vecka när jag är frisk och när han är hemma från Gotland...
vi sågs igår i typ två timmar elr något det kändes som tio minuter, det var verkligen härligt att vara med honom..
men det går alltid snabbt när man är med killar iaf tkr jag det!
men jag kommer säkert upptater senare men jag tror att jag ska ta lite hostmedecin snart igen.. jag har druckit en halv liter saft och ett glas oboy och har fortfarande ont i huvudet... HELP ME!
men jag tror att jag ska sätta på BUffy nu!
Ha en fortsätt bra dag!

BYE BYE
image description
Saknar att åka snowboard...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0