Musik & ska jobba med en inlämnings uppgift om MJ

kul va??? NEJ
men jag kommer att sitta någon stans i skuru skola och jobba om honom...
jag kommer inte sitta i cafeterian.. som jag gjorde förra veckan de gick sämst men men!
Idag så är det träning & ska träffa Jocke idag tror jag om det inte har ändrats elr något! men men!
jag har iaf allt med mig till skolan så de är skönt...
vi hade ute gympa idag det var awesome faktikst frös typ aldrig dog för att det var så jävla varmt..
men jag vill verkligen aldrig sluta gymnastik för det betyder mest av allt... just nu när jag mår sämst så finns det alltid där, snowboard gör att jag oxå mår bra...
Truppgymnastik, Snowboard & Skidor
men jag ska arbeta nu

BYE BYE
image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0