Oj haha

idag har jag knappt varit inne på datorn idag och jag tkr faktiskt det ha varit skönt! ^^
Imorgon får jag se om jag ska till skolan elr inte.. Jag mår verkligen piss! har snorrat hela dan, ögon röda typ och hostar som en jävla galning kul!..
men idag har jag och linus kommit på en dans till imorgon men får helt enkelt se hur jag mår...
men efter skolan stack jag till gärdet för att träffa Theodor! ^^
Vet inte hur jag ska beskriva hur skönt det är att bara vara och prata med honom det är härligt och det är som att jag är i himmeln! haha men asså typ något sånt men jag tkr det är jätte skönt att bara vara med killar.. I just want to be friend....
Men jaja ska snart skriva hur mkt ni inte visste om mig egentligen fast jag har jo skrivit ett sånt inlägg men för dem som har nyss har börjat läsa den! (a)
ligger i mammas säng och snorrar som fan och mår piss medans musiken strömar ut från hörlurarna...
det är skönt på ett sätt...
men jag skriver mer imorgon om jag ska stanna hemma eller åka till skolan!! ^^

Ha det så bra så länge!

BYE BYE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0