Turn the lights off

ska fan snart sova tror jag... är sjuk jädra trött så det finns inte... skojar inte!
men jag somna runt 5 kul! fast nej... hostan har blivit värre... kill me...
imorgon hoppas jag på att få vara lite ensam och lugn och ro få kolla på Buffy eller något, men bara jag får vila och jag måste bli frisk tills på måndag!! då är det PRAO!! fuck my life har glömt en dagbok i skolan kul shit kul men jag kommer få skriva på ettt word dokument och skriva eller något.. Där står det också hur man ska skriva kul... fy fan...
men nu orkar jag inte oroa mig för de!
så allt är in skickat och nu äter jag choklad flingor med mjölk! ^^

ha det så bra!

BYE BYE

gott som fan ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0