Du tror att jag inte ser elr bryr mig men de är en lögn för att du betyder allt

Jag sitter och gussar hemma nu har gjort det ett tag ska vänta tills Robn ringer mig sen får jag sova wiiiiie imorgon är det sickla hallen och bara träning som gäller inga skader får komma fram... men de ska bli awesome att träna imorgon undrar hur många grupper som kommr vara där imorgon... inte allt för många hoppas jag på ^^
De blir jo AB, D, kanske C, G ?, H, I, L & K kommer säkert vara där imorgon!! :O för mpnga grupper ^^ tkr likosm att tre är för mkt ^^ nu kommer liksom hela GYMNASTIK SEKTION ditt....
jaja men nu ska jag vänta och tråk vidare och lyssna till Skillet så jävla bra!!
Men nu ska jag dra vidare!!
hahah
BYE BYE


Tänker tbx på Malta hhaha var tvungen bara :$ haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0