imorgon kungsberget

imorgon drar jag, pappa, pappas ny tjej, hennes två barn och deras kusin. jag kommer få åka sj för att jag ska lära mig att åka snowboard innan Romme ;P haha fast det kommer itne att gå...
hehe
men nu har jag fixat lite i rummet, fått in ett skriv bord klara det sj ;D
och en byrå ska köpas och bokhylla och färg till en väg som ska bli matt svart! coolt va??
men jag är grymt glad över rummet det är sjuuuuukt jävla stort....
det är som en etta...
haha i like! (a)
ska snart börja packa jao... elr något men jag vet inte vad jag ska göra!!
men typ det och musiken störmar ut hur högtalaren...

men nu ska jag sluta blogga!

BYE BYE


Kommentarer
Postat av: Yoshi Ambrosio ッ

hmm har alltid vela börja på snowboard :$ <3

2012-01-19 @ 21:12:02
URL: http://immabitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0