Jag äter saker som jag inte får äta

hahah jag får inte äta mjölkprutkter för att jag får ont i magen av sånt för att jag har magkataar hehe det är en kompicerad sjukdom men om man ska behandla det sj så ska man inte äta saker som man får ont i magen av.... och jag får ont i magen av mjölk och jag har ätit mjölk choklad bara för det är gott och en annan andledning som jag inte kan skriva men folk som kanske kommer på..
men ska snart dra upp till B23 för att ha mentors timme... wiiiie sen har vi idrott men jag är jo redan ombytt och det blev fel med tiden igen på s****... fuck that bitch....
men nu ska jag dra mig vidare!

BYE BYE

dem här har jag ätit.... hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0