magsjuk

image description
sakna Italien sakna sommaren...
Hej sorry för att det inte har blivit någon bloggning för att jag är sjuk just nu och när jag kom hem igår efter skolan och pratat med en tjej från 15 så la jag mig i sängen och hade ont i magen... Senare så spydde jag och spydde hela kvällen och jag har frusit, svettas och inte kunnat sova... men just nu har jag ont i magen och inte spytt på hela dagen det har varit skönt men jag spydde av lunchen i skolan... så jag lyssnar på musik och tven är på och kände mig tvungen att skriva...
just nu har svin ont i magen....
men nu ska jag inte skriva så mkt mer!
BYE BYE

PS DET HÄR ÄR DET 201 INLÄGGET wiiie! på 5 månader så har jag skrivit 201 inlägg! kul...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0