sorry

men jag ska snart sticka till ett jobb mötte mer orkar jag inte förklara... har haft en ganska stressig dag och fått mkt skratta ändå. Tack Linus du gör mig glad du gör mig posetiv! <3
hehe men jag ska sova över hos honom imorgon så jag ska packa när jag kommer hem ikväll och snacka Basse han vill mig något.. trevligt... men imorgon är de jo träning och skola som gäller tror nu fan att jag ska byta språk från tyska till sv/eng...
hatar tyska!!!
haha...
ni får ha en trevlig kväll nu dag och de kommer bli blogg imorgon tror jag men inte på torsdag typ sent kväll... haha
det roliga är att Harry (min mentor) sa att vi inte skulla skada hos i Romme och då brast jag typ i skratta och gömde ansiktet.... heheh undrar vrf?!?

BYE BYE

LOVE!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0