Tävlingar i VT/HT



VT
RM3 Gbg 30-1 Mars & April (Riksmästerskapen ett mindre SM)
Sthlms Cupen 15 Maj
HT
RC3 Hamlstad 19-21 Oktober (Rikscupen samma som RM fast det är på hösten) kanske!!
JSM Växjö 7-9 December

Det är dem tävlingarna som gäller men på ht jag vet inte om jag ska tävla JSM elr RC3
jag vet inte... men jag tror att de blir rc3..
VRF!!!
för att jag inte får träna tumbling (matta) pg av min fucking jävla helvetes rygg jävel... och då får jag bara köra trampett för att vara med i JSM så ska man vara med på så mkt varv de går och varje gymnast som är anmäld måste vara med i friståendet... SÅNA är reglerna i JSM, SM, NM, kanske USM & trolegtvis JEM

godnatt
har hållit på med det här inlägget i timmar nu!!

BYE BYE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0