What is happed this weekend

Idag: Hemma, mysa & flottsbro (;
Lördag: Träning, Jobb & Mysa
Söndag: Jag vet faktiskt inte men typ bara mysa
och jag vet inte vilken dag jag och pappa ska åka köpa möbler till mitt nya rum... det är JÄTTE tomt..
en säng och ett skrivbord det är det som finns....
men jag ska ta och fixa rummet som jag vill ha det när jag har möbbler så jag trivs :)
men jag tror faktiskt att jag har hittat en jätte fint bord som jag kan ha vid sängen...
den står där nere och så ska jag hämta ljus!!
Har jag sagt att jag är beronde av levande ljus??? haha...
men jag ska inte skriva så mkt mer!
Ha det bra!

BYE BYE
image description

Kommentarer
Postat av: Emma Green

Saaaknar dig! :* <3

2012-01-27 @ 17:41:59
URL: http://emmaagreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0