You’re out of my life now, it’s unbelievable

jag hade underbara dagar i Sälen vi var mest i Hundfjället men det var bäst backar där! Vi hade as bra väder när vi var där för utom i måndas när det var dimigt och snöade... Jag åker bräda as bra nu! Pappa filmade några gånger så jag ska väll lägga ut det någon gång...
Men i trosdas efter lunch åkte jag bara med Adam det var as nice! Vi hade as roligt ihop skratta hela tiden eller något! Och så åkte vi över till Tandådalen och hoppade lite på kuppen men så... gick det lite snet och jag hoppa ganska högt och landa med ingen kontrall snurra några av eller något och huvudet hade jag slagit i marken men jag bara reste mig upp och åkte ner till Adam, jag hade förlorat minnet igen jag vet inte riktigt hur jag kom ditt?? :o
Men så frågade jag sa frågor om igen hela tiden, hade inte jätte bra minne, mådde inte illa och hade bara ont i huvduet så det var jo tur det så åkte vi vidare tills han skulle åka hem så åkte jag och brorsan två eller tre åk till sen skulle vi åka hem! Juste skulle jo fråga Adam en grej ja... Gör det senare idag! ;)
Jag sov typ halva resan hem det var as skönt! Men väcktes av att Morsan ringde hela tiden och så kom vi överens om att vi skulle åka till Idre v.14 hoppas jag men jag vet inte är inte het hundra men då blir det att ta ledigt i 3 dagar och det värsta är helgen innan asså v.13 så åker jag till Gbg för att tävla så det blir stress som vanligt dårå... Kom hemma från Gbg sen sticka till Idre på en gång! YEAH! haha lov i 2 veckor!
BYE BYE

Dead By April
S.T.C ft GMX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0